خرچنگ ،سريال تلويزيوني شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خرچنگ ،سريال تلويزيوني شد
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 28
نویسنده : مولوی
«قاچاق کالا و ارز» از سوژه‌هايي بوده که همواره دستمايه کارگردانان مختلف در حوزه سينما و تلويزيون قرار گرفته است. اين روزها نيز يک سريال تازه با اين موضوع جلوي دوربين رفته است.

اين سريال «خرچنگ» نام دارد و آن را نادر رونده در 13 قسمت 40 دقيقه‌اي کارگرداني مي‌کند. خرچنگ داستان تعدادي از باندهاي وابسته به عوامل بيگانه است که قصد دارند به اقتصاد ايران ضربه بزنند و به اين دليل اقدام به وارد کردن دستگاه چاپ اسکناس به داخل کشور مي‌کنند.

از سوي ديگر مسوولان مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جريان کارهاي غيرقانوني اين باند قرار مي‌گيرند و در ابتدا براي اين که بتوانند ريشه اين باند را از بين ببرند، قضيه را مسکوت مي‌گذارند ولي در اين ميان جواني به نام کاوه احمدي به عنوان ارزياب گمرک درگير ماجرا مي‌شود موضوعي که در ابتدا نسبت به او سوءظن ايجاد كرده و کار از بين بردن اين باند را سخت مي‌کند.

نادر رونده با بيان اين که اين سريال تاکنون 20 درصد پيشرفت تصويربرداري داشته است ابراز اميدواري کرد تصويربرداري اين مجموعه تا 2 ماه ديگر به اتمام برسد.

وي افزود: اين سريال 40 لوکيشن دارد که لوکيشن‌هاي اصلي اين سريال در بندر شهيد رجايي، جزيره هرمز و شهر بندرعباس خواهد بود.

رونده ضمن اشاره به اين که 10 درصد از تصويربرداري بر روي آب انجام مي‌شود و بقيه آن روي خشکي است، گفت: براي تصويربرداري اين مجموعه روي آب از قايق و لنچ استفاده مي‌شود.

وي بهره‌گيري از هنرمندان ملي و بومي را براي توليد آثار فاخر بسيار ارزشمند توصيف و بيان کرد: در اين سريال 5 نفر از بازيگران ملي و 28 نفر از بازيگران بومي ايفاي نقش مي‌کنند.

وي يادآور شد: سريال خرچنگ علاوه بر شبکه استاني صدا و سيماي مرکز خليج فارس، از يکي از شبکه‌هاي سراسري سيما پخش خواهد شد.

محمود مقامي، رضا آشتياني، آرام چراغي، سارا توکلي، امير ذاکري، هاشم جوري، خسروخان محمدي بازيگراني هستند که در اين سريال در نقش‌هاي مختلف هنرنمايي خواهند کرد.

در ساخت اين سريال بابک اعطاء (برنامه‌ريز)، محمد نوري (نورپرداز)، محمد ياسيني (طراح صحنه و لباس)، مهراب بهرامي (صدابردار)، مجيد شناور (طراح گريم) و سعيد صيادي (دستيار کارگردان) همکاري مي‌کنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: